Två inspelningsdagar till, sen är det helg!

Jag och min underbara kollega Hannah smygstartade helgen igår med tacos och rödvin hemma hos henne på Gärdet. Så himla mysigt! Vi ska ut på lördag också, hihi! Fabolous. Ska bli skitroligt verkligen! :) Trots 12års ålderskillnad så klickar vi sjukt bra, kanske för att hon är så ungdomlig och party. Vi skojar om att vi möts vid 25år! Vi ska överallt och ingenstans är tanken, och jag tänkte få in Skeppsbar nån gång under kvällen också. Längesen (2 veckor, wow) jag såg mina favvobertenders fina ansikten.

Just nu ligger jag och kollar på Lejonkungen. Precis sett den på svenska, nu på engelska. Så. Himla. Bra. Inte det minsta överskattad film, den är verkligen helt underbar!

Imorgon fyller bästa pappsen år, så ska ta en drink med honom efter jobbet på Lydmar Hotel.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0