Jaaa, min fredagkväll blev ju inte jättekaoz dåra! Är hemma, dricker vin och kollar på Idol (och Jersey Shore) med mamma. Ändå helt okej fredag! Mammsen var borta i Barcelona hela förra helgen, så lite kvalitetstid känns bra. Hon köpte med en supersnygg moccaväska till mig, wiie!

Imorgon blir det lite kontorsjobb hos pappa, sedan kommer bror plus hans fruga över på middag hos mig och mamma. Mysemys. Lördagsnatten är ännu obestämd, men det lutar åt utgång! Tjoooo!

Avbokade mig precis från jobb på söndag. Buhuuuu jag missar Britney :(((( </3
Istället för jobb blir det kalas. Kaffe och tårta. Ändå bra! Yngsta kusinen fyller 15år. Om hon, som alltid har varit 9år nu är 15 år, då är ju jag asgammal. 

 
Ha det♥

Kommentarer
Postat av: Camilla

jag ska tatuera miiiig! meneee jag är skitsugen på lite skeppis imorgon ju! Pratade med kimpan om det idag också :) höras lite imorgon?? :D

2011-10-14 @ 23:15:38
URL: http://kissthentell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0