Avbokade mig precis från jobb på söndag. Jag måste ha EN ledig dag den här veckan. Speciellt med tanke på att jag har en inlämning på söndag som jag inte är klar med. Man är ju ingen robot lixom. Just nu kollar jag på "Awkward" på MTV, en jättekulsöt serie! Kulsöt? Ja, kulsöt. Ska svischa ihop nått att äta strax, och sen blir det jobb.
Hoppas på utgång efter jobbet! Är så extremt sugen på en kall öl, eller varför inte en päronpombi! Jättesugen på att skaka rumpa också. Kanske Oxid och Spitfire - det bästa av två världar? Kom just på att jag lovat Oscar att komma förbi och hänga på Skepp också... Jaja! Det där löser sig nog, ska nog hinna med allt!

Å andra sidan vore det jätteskönt att bara åka hem efter jobbet och sova, hehehhhehehhehhhhhhheeeeee ...  

Ha det! ♥   


Yum yum yum Matty i "Awkward"


Kommentarer
Postat av: Kimonoh

ooh han är snygg

2011-10-02 @ 15:32:16
URL: http://kimonohs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0