Hade en bra fredag! Jobbade först på Meter. Hade ett långt möte, sen åt vi långlunch och sen gick jag vid kl15. Slappt och bra! Var på plats på Globen vid kl16, åt mumsig middag (Bea for president) och sen var det ett väldigt lugnt arbetspass. Åkte hem och bytte om lite snabbt efter jobbet, och mötte sedan upp Stina och Bettan! Vi hade ganska många motgångar; Regn, överdrivet mycket folk på Woken, Stina blev nekad på Oxid. Blä. Men sen så! Hängde en sväng på L'angolo och sedan dansade vi på Solidaritet!

Vid 02.00 blev jag och Stina lite trötta efter lång arbetsdag, så vi bestämde oss för att dra hem. Men, jag fick ett sms om att möta upp en vän på Spitfire, så jag drog dit. Är där 7min efter att han skickat smset. Och ändå så är han inte där! Helt lonley in a crowded bar lixom. Tack för den då!! Meeeen, så kom en gammal bekant från gymnasiet fram helt otippat, och så hängde vi. Snackade musik och planerade reunion. Väldigt trevligt!

Lite senare kom Herr Jag-säger-att-jag-är-på-Spit-men-så-är-jag-inte-det, och det var uppskattat. Ännu lite senare drog jag med en annan idiot till Spy Bar, i tron om att Curt och massa andra ska komma dit. Så kommer dom inte, och idioten erkänner att han sagt det bara så att jag skulle följa med honom till Spyan. Då blev det fan mysko stämning! Fan va killar kan bete sig ibland, bara för att få ligga. Jag fick höra så mycket skit alltså, att jag är taskig och elak, att jag leker med folks känslor. Allt detta till följd av att jag svarade Nej när han frågade om jag ville följa med honom hem. Idioten drog, och jag stod kvar helt ensam. Lonley in a crowded bar, igen lixom! Wtf. Hets smsade Kim, allt hade varit så mycket bättre om hon hade varit med♥ Kände mig sjukt liten och ensam, men sen vände det igen! Brevid mig stod en lite äldre amerikansk man som hade sett vad som hänt. Han sa att jag påminde om hans dotter och massa andra snälla och fina saker. Då blev det lite mycket känslor för mig, så det kom några stilla tårar. Mitt inne på Spy Bar. Lite kul egentligen haha. Tog en fanta och hängde lite med den snälla amerikanen, som inte la in en stöt över huvudtaget utan bara var genuint vänlig. Fick lite hopp om mänskligheten igen!

Strax före 05.00 gick jag hem. Gick förbi Statiol påvägen, fick en french för 23kr. Bästa Statiol-killen ever!♥

I slutändan, ändå en helt okej fredagkväll! Idag blir det plugg och förhoppningsvis någon smaskig middag. Ha det! ♥

Kommentarer
Postat av: Camilla

sv: jaa jag vet, har sett den sisådär en miljon gånger :) så snuttig!

puss pusss!

2011-10-22 @ 18:50:58
URL: http://kissthentell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0