Hela min lördag var helt fabolous. Fab fab fab! Däremot måste jag lära mig att sluta blanda alkhol. Kände det när imorse, att man mår så jävla piss av att bland vin, rom och cola, hot shots, cider och minttu. Säkert nått mer också. Blöe!

Gårdagen då! Storstädade hemma hos mamma, moppade golv och sånt. Promenerade till Fältöversten sen, shoppade lite. Vid 18.00 kom bror och fru över på middag! Astrevligt!♥ Mötte upp Camilla vid 21.30, Wookade och hängde på Moda, och sedan Skeppet. Jättetrevligt att hänga med "gamla gänget". Sedan åkte jag vidare på efterfest. And it was aaaaall gooood ;DD

Har lite pics från igår, men tekniken vill sig inte riktigt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

upp med bildisarna på fejjaaan :D

2011-10-17 @ 00:31:59
URL: http://kissthentell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0