Har inte gjort ett smack idag! Så sjukt skönt. Ska sätta på en tvätt om en liten stund, och sen ska jag gosa ned i soffan. Så gött. Imorgon däremot så blir det till att flänga fram och tillbaka. Växla pengar, fixa och dona. Jag vet inte vad jag ska packa! Det kommer vara mellan 16-20 grader när vi är i Barcelona. Vad har man på sig då? För kallt för shorts va? Eller? Skinnjackan blir det iaf. Annars känner jag mig rätt osäker på vad jag ska ha med för kläder. Vill ha någon partyoutfit också, vill verkligen ta en runda och se Barcelonas nattliv! Skulle vara så fruktansvärt kul om jag, Victor, Kristin, Melina och Rebecka kunde gå ut och dansa en kväll! Undrar var mitt pass är btw.. Eehehe.


Jag är nykär i Lady Gaga - Judas. Den spelades sönder i sommras, så har inte lyssnat på den på ett tag. Ååh, han som är Judas i videon är verkligen det perfekta svinet i "Walking Dead". Riktig jävlig, svettig, hård men samtidigt finns en snäll och beskyddande sida långt där inne. Aaaaah.


Kommentarer
Postat av: Kimonoh

sexi boi på honom alltså!

2011-11-21 @ 23:02:28
URL: http://kimonohs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0