Efter jobbet i fredags blev det en liten avskedstillställning med Svagaste-gänget, det var sjukt trevligt! Alla är så nedrans gulliga, snälla och sköna och jag hoppas verkligen att det blir en säsong två; Så att jag får hänga med alla sköningar igen!♥ Efter den afterworken åkte jag hem och inväntade att Kim skulle sluta jobba, så skulle jag åka och ge massa kärlek till henne eftersom hon haft sämsta dagen. Dock slutade hon runt 1, och jag låg totaldäckad när hon ringde. Buu mig! 

Lördagen började då som sagt med jobb. Lugnt pass, synd att AIK åkte på torsk. Kim taggade till mig lite gällande utgång, så när vi slutade runt 18.30 åkte jag hem, duschade, åt mysmiddag med bror, mamma och Kristin och sen mötte jag upp Kim på Skepp. Jag var nykter! Har ju en vit månad, med några undantag(Avskedsfest med Svagaste och Barcelona) så det är ju inte en riktig vit månad.. Heh.

Söndagen har spenderats på stan med pappa. Traskat runt, fönstershoppat. Tog en kaffe och bulle på Scandic Grand Central, riktigt mysig hotellbar/café! Nu på kvällen har vi ätit middag och tittat på Harry Potter and the Deathly Hallows pt 2. Värsta bästa söndagen helt enkelt!


Imorgon är jag ledig. Vad ska man hitta på??


Kommentarer
Postat av: Kimonoh

OMG vi har ju typ synckollat på HP isf! Låg också och kollade på den samtidigt som jag läste! sfsajgeajawshdsahf

2011-11-20 @ 23:37:04
URL: http://kimonohs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0