Tycker att bilden nedan sammanfattar kvällen ganska bra! Limbo på dansgolvet. En gammal fin tradition som Stina introducerade för mig några år sen! Funkar ALLTID! Succé! Hela Skeppsbar var som en enda stor hemmafest igår. Massa snygga kompisar var där. Kul! Blev extra glad när en gammal killkompis från min språkresa till LA -08 helt plötsligt dök upp! Så himla kul! Men usch alltså, Cody bjöd mig på en 4a Jack Daniels igår alltså fyyyyyyyfan va vidrigt det är med whiskey. Den enda whiskeyn som är naiz är FIREBALL! Ooopa! Tog mig en två tre stycken Fireball igår, men var enda lagom full hela kvällen. Det är öl som gäller för min del. Inget vitt vin. Vitt vin och rosé är djävulen.

Så efter en kväll fylld med skratt, häng och mycket mycket dans var det dags att rulla hemåt. Först fick jag inte gå hem för vakterna. Taskigt :(( Efter lite om och men kring efterfest i Tyresö åkte jag och Kimsan tillslut hem till mig och mysde ner i min säng. Kom hem runt 05 tror jag, och Kim åkte till jobbet imorse klockan 06.30. What a fucking krigare! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0