Såhär har mina arbetsdagar ut nu när vi är i inspelning; Redbull redbull redbull. OCH kaffe. Mjeezzeeheheheeeee.
Sitter stilla mycket, vilket är sövande. Har börjat spela Wordfeud för att få underhållning! Lägg till mig och bered dig på pisk; 



Var ute med en fin kollega från Meter förra lördagen, och jag hade på mig en ny favvotop! Fab. Hade en grym kväll! Vi åt middag hos henne på Gärdet, sen hängde vi med mina homiez på Skeppsbar en sväng. Efter det mötte vi upp ytterliggare en kollega och så blev det Rose. Sen Hells Kitchen, och det var aaaawsooooome! Helt klart ett ställe att hänga på!!




Nu i lördags blev det brunch med släkten! Himla trevligt. Öl, äggröra, bacon, revbensspjäll, korv. INGA HÄMNINGAR♥♥ What the fuck is a diet? Efter brunchen åkte jag med hem till älsklingsKim och kollade på de tre första avsnitten på Walking Dead s02, amagad så braaa!! Vi kollade på Awkward också, Team Matty♥




Sleping beauty hihihihi!! Hon sov så gott trots att jag knaprade chips i hennes öra och kollade på Big Bang Theory imorse. Min lilla mysegos! Med risk för att jag kommer att åka på spö när du ser bilden Kim, men du är zå gyllig :))




Kommentarer
Postat av: Kimonoh

HAHAHAHAHHAHAHAHA FYFAN JAG DÖR!

2011-11-07 @ 00:24:47
URL: http://kimonohs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0