Igår hade vi sista inspelningsdagen på Svagaste Länken. Känns jättetråkigt! Vad ska jag göra nu lixom.. Vi inväntar fortfarande ett beslut om en säsong 2, jag håller tummarna så det gör ont alltså! Om inte får jag ringa till repan och se vilka andra produktioner som är igång, och om någon behöver sig en inspelningsass eller liknande!

Vill ta en intensivkurs nu i vinter också. Få det här med körkortet överstökat någon gång! Åka till Norrland eller nått i två veckor och bara kötta.

Nu ska jag fixa mig lite kort inför att åka och jobba en sväng på Hovet. Efter det blir det middag m mamma, bror och Kristin. Can't wait!

Föresten! Jag åker till Barcelona 24e Nov med mamma, bror, Kristin, morbor Lelle, Kerstin, och kusin Melina!! Ååååh!!! Och när vi kommer till Barcelona så kommer kusin Rebecka möta oss där, för hon är på språkresa där med skolan i tre veckor! Assså PEPP PEPP PEPP!! FAMILJESEMESTER!!! ♥♥ Som jag har längtat! Senast vi var på familjesemester är 2006. Ser verkligen fram emot detta!!


Barcelona!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0