Efter min fjärde 13h-arbetsdag den här 52h-veckan så tog jag ÄNTLIGEN helg. Återigen, jag har så oförskämt kul på jobbet, men man blir så sjukt mosig i huvudet av dessa långa arbetsdagar. I TV-branschen nämner man "facket" och "övertid" med ironi och ett skratt..

ANYWHO! Kom hem runt 22 igår, slog mig ned på soffan brevid mammsen. Åt glass och kollade på Idol, big time mys! Nu håller vi på här hemma och fixar oss lite inför att åka på fika hos Virrebanan. Han har bakat. Vet helt ärligt inte om det är bra eller dåligt!! Ska bli supermys iaf att träffa släkten, och träffa min gosegris till kusindotter. Kimkusin har lagt upp den gulligaste filmen på Lina på facebook. Lina går omkring med en sån där gåvagn i deras lägenhet, och så krockar vagnen med en tröskel så att hon inte kan ta sig framåt. Så vänder hon sig om och langar VÄRSTA blicken, och så kommer pappa Johan och hjälper henne. EN SÅN LITEN DIVA!! Så jävla söt!!♥

Ikväll blir det häng på Skeppet, födelsedagsfirande på G! Congratz Camilla! Några gamla gymnasievänner kommer dyka upp också, jag är pepp! The question is what to wear. Fast å andra sidan. Det är ju Skeppsbar. Skulle lika gärna  kunna dyka upp i mjukisbyxor och ändå smälta in. Nästan. Men jag gillar att klä upp mig så blir nog någe fejnt :))

Ha en fabolous lördag alla snygga! ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0