Hängde med Stina på Snaps. MYS! Mötte sedan upp Matilde, Chrippa, David och några av deras boyfriends på Söderkällaren. Sommar! var på tal hela kvällen, men så rann tiden iväg och folk blev otaggade på dyrt inträde. Istället drog grapparna till Collage där dom hade lista, men kunde inte fixa in oss. Alla kan ju inte va som OxidJ!! Så jag och brydarna drog oss mot Medis där det blev gyrosätande för 33% av sällskapet, och sedan skiljdes vi åt. Efter lite velande åkte jag tillslut till Sommar!, vilket var ett mycket bra beslut! Fick gå in för ringa 50kr, fick gratis passionfruktjuice i baren och hade a very good time! Vilken grej! Sjukt mycket folk, så kunde först inte ens se genom folkmassan vilket bås Niklas stod i men tillslut fann jag honom haha wiiie!

Nu ska jag väl sova en sväng, och sedan blir det jobb. Schackturnering i Globen. Helt ärligt lixom, why??!! Aja. Ha det! ♥    

Fullt ös medvetslös!

Kommentarer
Postat av: Kimonoh

hahaha tidig kväll vare? XD

2011-05-21 @ 07:45:43
URL: http://elinha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0