Har absolut INGET behov av jobb rent ekonomiskt i sommar. Tänker kicka tillbaka och leva på min feta välförtjänta skatteåterbäring. Har planer för Juni och Augusti, men då Peace And Love inte verkar bli av för min del så är Juli verkligen verkligen helt oplanerat. Känner jag mig själv rätt kommer jag bli rastlös. Hade väl plan på att jobba på pappas jobb, second hand eller cafét, MEN det lockar inte särsilt. Vill ha något nytt! Därför sitter jag och söker jobb, för skojs skull. Bland annat har jag sökt som hjälpreda i ett privatägt stall på Danderyd, hotellvärdinna i Visby på tre olika hotell samt servis/bar på en restaurang i Visby. Sitter fortfarande och söker, och tänke fortsätta skicka in ansökningar lite här och där, bara för att!  Det skadar verkligen aldrig att söka jobb, man måste inte tacka ja om man skulle få jobbet. Och ett "nej" dör man väl inte av!

Allt genom vakanser.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0