Man blir ju inte lite sugen när man ser alla bilder på Kissies blogg!! Ser på bilderna precis vilken bar det är, precis vilken toalett det är, precis vilka workers som är med i bakgrunden. Och vet precis vem det var som skrek "SILICON COOOME" till henne, måste ju vara George haha! Amerikansk tuttälskande inkastare! Vissa kanske tycker att det är tråkigt att man kan en charter-ö innan och utan och att man kanske skulle testa något nytt, men kunde inte bry mig mindre =) Jag älskar Rhodos och allt som hör till! Testat tre olika hotell, och iår kommer jag och Carro bo på det hotell som jag tycker är absolut BÄST. Skitbra balkonger, bra rum, bra frukost, riktigt fräscht. Aaah. En månad kvar, sen sticker vi ned och gör kaos!  

Vår alla första dag på Ellie beach, naaw!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0