Brukar för det mesta sova bort mina lediga söndagar, men inte denna inte! Mådde ju verkligen bajs pågrund av sömnbrist, men efter min promenad i regnet så mådde jag mycket bättre! Frisk luft och Radio1 i lurarna. Underbart! Promenerade neråt för Valhallavägen (Monopol oh yeah) och sedan en bit runt på Gärdet. Efter 1,5 timmes traskandes mötte jag upp pappa för lunch på Jakobs Café. Stor jäkla räksallad, mmmmmm!!

Kom nyss hem efter en kväll med vänner på Spitfire. Hockeyn visades, skräpmatch. Blä. Pratade med Kim om det som intresserar mig mest med hockey, nämligen spelarna! Hockeykillar woho! Supermålvakten Fasth har fått NHL erbjudanden, MEN han ska snart bli pappa. What to do? Dra med gravid fruga till USA? Men tänk om hon vill vara kvar i Sverige med familj och vänner då... Skippa NHL och hoppas på nytt erbjudande nästa säsong? Men tänk om det visar sig att han inte får ett nytt erbjudande då.. Amagad dilemma!


Ett gäng Corgis på Gärdet. Små vandrande korvar!!♥


Kommentarer
Postat av: Kimonoh

tror knappast att hans erbjudande står kvar! han släppte in fem mål på 20 minuter!

2011-05-16 @ 15:39:22
URL: http://kimonohs.blogg.se/
Postat av: Issa

Men ååh jag promenerar ju också på Gärdet, gå ihop nån dag och snacka skit?!

<3

2011-05-16 @ 19:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0