Mysig middag på Vapiano! Och skickar massa mental loove till Mr.P som fixade och trixade lite med betalningen. Jälla guldklimp han är. Runt 21 började alla röra på sig men jag och Kim kände oss inte ritkigt färdiga för kvällen så vi tog en sväng förbi Spitfire och hängde med folket där (Theo). Drack cola, i tron om att jag skulle ligga nykter och fin i min säng runt tolvslaget. Men sen kom Jacob! OxidJacob! Taggade igång oss och sedan for vi ut i natten med hans pokervän Robban. Spitfire, Oxid, Laroy, Soap, White, Spybar. Jacob känner verkligen varenda kotte på Stureplan, överdriver inte ett dugg när jag påstår att han känner ALLA, så det var ju bara att le snällt mot vakterna och kliva på utan snack om leg eller betalning. Väldigt nice!

Efter att ha sett ett slagsmål på Donken (bråket startade pågrund av en kille som bestämt skulle in på donken trots att det var stängt. Han krigade verkligen för att få komma in, riktig idiot haha) så gick vi mot 7eleven för att köpa material till efterfesten. Där mötte vi Amanda! Så three girls, one guy, one efterfest. Det var mys, vi somnade tillslut runt kl8. Lite besviken på kvällen dock, för vi hade snackat om att dra på strippklubb! Sjukt kul grej att göra, jag och Kim blev astaggade på den idén! Men det blev ingen strippklubb, buhu!







Följande bilder har Jacob tagit!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0