Kom ju som sagt hem runt kl11-12 igår. Blev sömnig och lade mig på pappas säng, ställde klockan på kl 15.00. Kl 18.30 vaknar jag av att Sturk ringer. Fattade ingenting när jag kollade på klockan, jag skulle ju börja jobba kl18? Det var riktigt pinsamt att ringa till chefen och säga att jag försovit mig, men som tuuuur var så är han fan världens bästa och han skrattade bara åt mig och sa att det var lugnt. "Var du ute igår eller?", varpå jag generat svarade "Jaa..." och hans svar var "Höhöhöhöh". Skyndade mig som fan och var inne på jobbet ca 19.15. Ganska bra jobbat ändå!   

Ska ta en efterlängtad dusch nu, och sen möta upp Norea och Luleå-Johanna för en fika på John Chris! Ska bli jättemysigt att träffas igen, var nog ett halvår sen sist. Ikväll blir det kanske en sväng till Grönan också, men det beror helt på om Jacob kan fixa fram en gratisbiljett eller inte. Har så fruktansvärt dålig ekonomi just nu. Sparar mycket pengar och då får man leva knapert och försöka utnyttja de möjligheter man har!

Måste kolla reprisen från Eurovision igår också, hörde från pappa att det hade gått bra för lilla Saade! Wiiieeee!!♥


Ha det! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0