Pappa och jag gick ut på stan runt kl16, så vi hann med lite shopping innan alla butiker stängde. Jag fick bland annat den vita drömmen från Massimo Dutti på bilden nedan♥ Fick även Björn Borg underkläder och lite träningskläder. Efter det gick vi till Sergel för att se om det fanns någon kul film som vi båda ville se, och då blev det Red Riding Hood. Grym film! Filmen började 21.10, så vi hann äta middag, fika och köpa godis innan. Uppskattar verkligen sådana här dagar med pappa, och då är det inte shoppingen jag uppskattar, utan att bara få hänga med pappa. Är så tacksam över att jag har en sådan fantastisk papi♥ 

Ikväll blir det jobb, och sedan blir det Sommar! för hela slantet. Work all day, play all night!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0