Ja, det är ju inte så kul att vara magsjuk.

Kan inte göra någon av mina favoritsysslor; äta, sova, träna. Buuu!

Sola däremot. Det går bra. Ligga still, hålla käften och lyssna på musik. Kanon. Kolla på tv funkar också. Woohooo här var det va fest! Uää, jag är lite bitter :'((

Just nu ligger jag i sängen och kan inte sova. Har kollat på den fantastiska 90-tals rullen Seven. Morgan Freeman och Brad, två favoriter i en film. Länge sen jag såg den, hade glömt bort hur den slutar. Älskar den där känslan av att se en film för första gången och bara bli totalt överraskad över slutet. Typ, Fight Club. Oväntad twist i slutet, I loves it. 

Sysselsätter mig för tillfället med att fila på de gamla photoshop kunskaperna! Tror vi hade kurs i det i 1an eller 2an, men glömt bort det mesta. Lite sitter kvar! Låtsas att jag är snygg och har jättelångt hår!


Haha här ser ni mina galna ps-skillz. Visst ser det äkta ut ;))  


Kommentarer
Postat av: Kimonoh

bliiii friiiisk

2011-05-31 @ 13:05:10
URL: http://kimonohs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0