I lördags vaknade jag upp med Kim. Vi åt en frukost på balkongen i solen, och efter det handlade jag på systemet för första gånger eveeeer!! Det känns som om att det inte finns något som jag inte får göra längre.. Känner mig odödlig. Nämnde det till mamma, då tittade hon bara oroligt på mig haha.

Runt kl15 åkte jag på släktmyyyys! Kim som fyllt 27år, Becka som fyllt 18år (när blev hon så stor?) och jag som fyllt 20 år firades. Fick massa fina presenter, och myste massvis med bebis Lina. Hon pratade jättemycket med mig, typ "ra ra ra, go go ga, we we we". Finaste bebben♥

Runt kl17 åkte jag mot Twinsen castle! God grillmiddag, hallon/jordgubbmojitos och massa skratt senare började vi fara in mot stan! David fixade in oss gratis på Ambassadour, vilket uppskattades sjuuukt mycket!! Träffade massa hockeymums därinne så vi hängde med dom hela kvällen. Shots efter shots efter shots  efter shots. Haha! Runt 03 rullade jag hemmåt, och damerna festade vidare. Grym kväll! ♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0