Jobbade med världens bästa Elle, sen bar det av mot Tyresö för att leka servitris på Kims mamma Jennifers 40-års fest med Kim och Bella! Såg det hela framför mig; Middag, vin, alla blir fulla o glada sen går gamlingarna hem runt 00. NEJ NEJ NEJ! Partystämning redan från början! Roddade ned middagsborden runt kl22 tror jag, och sedan blev det dansgolv där alla dansade! Blev helt spårat och värsta draget! Kul överraskning :D Hade innan det en väldigt mysig middag med Kim och Bella, snuskklubben!

Strax innan jag och Kim skulle börja åka in mot stan så sjöng Kim "Bruno Mars - Amazing" inför alla, dedikerad till mammsen. Kim hade redan berättat att hon skulle sjunga så jag var förbredd, men ändå så bara brast det! Tårarna bara sprutade åt alla håll, blir tårögd när jag tänker på det nu också! SÅ HIMLA FINT KIM! ♥♥♥

Enda bilden jag har, räknar med bildbomb hos Kim! Kanelbulleshots på g!


Kommentarer
Postat av: Kim

Kim är sympatibakis och har ingen ork i kroppen! Haha

2011-05-08 @ 20:10:46
URL: http://kimonohs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0