Snart dags för skiva igen! Nästa vecka blir det skiva den 21a och den 24e! Älskar att gå på skivor och festa med utklädda  tokar, sjukt kul grej! Planeras massor inför skivan den 21a, temat är film. Jag blev inspirerad av Carro som var Pocahontas på sin skiva förra veckan, så funderar på om jag ska vara det också. Ska ut på stan och leta efter en bra outfit. Har en idé på hur jag kan göra något snyggt av klänningen på bilden! Om det av någon anledning inte skulle gå så är min plan B att vara Baywatch, bara för att jag har hela den outfiten hemma. Men det känns ju inte lika kul. Känns lite 2010, ehehe. Så Hoppas stenhårt på att jag kan få till poca-outfiten!


Men vad ska Poca ha på fötterna? Klackar? Gladiatorsandaler?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0