Idag kommer bli en toppendag! Känner vibbarna! Solen makes me happy! Ska möta upp Kim och Storch strax före 16 för en romantic dinner á la Globens p-mat. Sen blir det Melodifestivalsgenrep, skoj. Jag ska "råka" gå in i Greenroom och sedan lura med mig Eric Saade in i kylrummet på 1an, och sen ska jag ta med mej honom hem. =)

Efter jobbet beger jag mig bums mot Stinas casa på Reimersholme, ska bli kul och se nya lägenheten! Bara sett på bild innan och den såg superfin ut! Det ska bli utgång också, men oturligt nog börjar jag tidigt på lördag i cafét, så det blir nog nyktert ikväll. Spelar ingen roll egentligen, kommer ha en toppenkväll ändå :D


Underbar bild från gårdagen. Hissen gick sönder, så Smarta Klubben bestämde sig för att bära ned två burvagnar och en liten gaffeltruck ned för hovets långa trappa. Varför inte bara ta gången under hovet, där det finns en annan hiss? Kanske ville dom ha en utmaning. Knasbollar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0