Gårdagen var som många andra globendagar; Jobbade, afterworkade och hade det trevligt, och sedan begav sig ett stort gäng efter lite om och men hem till Oscar. Träffade en gammal killkompis på Gullmarsplan, det gjorde min och även Kims kväll lite! Mysgoffe! Vid 5 tog Sturk, Kim och jag med oss Ivar hem till vasastan, även ett stopp på donken. Ivar hade körlektion 10.10 imorse, fyyyyyfan. But he made it, weheey!

Själv kom jag nyss hem från jobbmöte plus middag med Elle. Mysfaktor på hög nivå. Fick en semla på jobbmötet också. Temla. Om nom nom.


Suddig men ändå fin bild, på nå vis♥
Oscar, Ivar och Manda


Kommentarer
Postat av: Kim

2011-03-03 @ 11:23:32
Postat av: Kim

det är allt jag tänker säga! tomt

xD

2011-03-03 @ 11:23:53
URL: http://eclecticwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0