Hej hej hej!
Fan va ett dygn är kort tid. Skulle behöva ett par extra timmar för att hinna med allt, som jag vill hinna med! Min måndag spenderades först med sista minuten fix inför Rhodos; växla pengar, tvätta, packa. Mötte sedan upp pappa och fixade med middagsförberedelser, och runt kl18 kom det över släkt för att fira att jag fyllt 20år, 1,5mån senare!! Men det är lite så det funkar i vår släkt på pappas sida, upptagna jeklar. Trevligt med lite uppvaktning. Och tåårrtaaaaa♥

Idag har jag varit på praktiken heeela dagen. Kl10-23. Phet tlött... Men haft så sjukt kul!! Inspelning med Erik Haag som programledare idag, och hans gäster var Kajsa Grytt, Evi Palm och MARIA MONTAZAMI iiiiih!!! Hon är så fruktansvärt mysig :D :D Uppmanar er att se programmet som sänds 25juni tror jag. Hon är så jäkla mysig och genomsnäll, och ROLIG framförallt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0