Kommer ihåg dagen innan studenten som om det vore igår! Var så nervös. Gick och lade mig jättetidigt, men kunde inte sova. Pirr i hela kroppen!! Vaknade en timme innan alarmet ringde, gick upp ändå och började göra mig iordning. Fjärilar i magen, så mycket lycka! Mötte upp Emma och så skjutsade mamma oss hem till Issan, var vi myste med klassen i några timmar. Champagne och mumsiga snittar, och massa kärlek. Åååh alla var så fina!! Åkte sedan bak i en Nicoles pappas skåpbil (hahaha) till skolan. Jag och Denise var så jäkla övertaggade, hoppade omkring och pep haha!!♥ Sen minns jag inte i vilken ordning allt skedde, men vi åt lunch, Freppa höll individuella tal till oss i klassen, och vi tittade på en fantastisk film som Kim gjort. Blir helt tåris bara jag tänker på det. Vi var i aulan också, och alla lärarna sjöng. Och sen ställde vi upp oss i led för att springa ut! Har en film på det på facebook, åååååh GÅSHUD!!!! Fyfan va övertagg!!!! :D :D :D Älskar Nicole i den filmen "Jag vill gå ut NUUU!!!!" hahaha :D :D :D :D





Kommentarer
Postat av: emelie

den dagen var fan den bästa i mitt liv!!!

2011-06-12 @ 21:48:06
URL: http://emeliewallins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0