Är det inte helt fantastisk hur saker och ting kan förändras, bara sådär? Är det inte helt fantastiskt, livet? Aaaaah. Jag har haft en riktigt bra dag. Vaknade upp med knuten nervös-mage dock. Det här med att bryta mönster och utsätta sig själv för ovana miljöer, det är farligt det!!!! Jag ryckte upp mig och gick till min första praktikdag på Baluba, och jag är så glad att jag gjorde det. Har haft en helt fantastisk dag! Gone crazy at IKEA, förberett massor inför en inspelning på onsdag ute på Bockholmen som för övrigt är en helt sjukt vacker plats. Kärleksbaren skall besökas flitigt i sommar! Anywhoo, long story short; jag gjorde ett bra jobb idag och har fått erbjudande om att vara med på inspelning av SVTs storsatsning i sommar, som projektledarens och producentens högra hand. Helt otroligt. Är så himla tacksam.

Igår låg jag hemma i mjukisbyxor hela dagen.
Idag praktiserade jag på en tv-produktion.

Sweetness!!


Kommentarer
Postat av: Kimonoh

och jag är så glad för din skull! inte alls avundsjuk!

puuuuuss

2011-06-01 @ 19:11:03
URL: http://kimonohs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0