Var ska man börja?? Så mycket att skriva om dessa underbara två veckor på Rhodos, men jag väljer nog att bara sammanfatta lite med de bilder jag tagit. Tack alla gamla och nya fina vänner för att ni gjort den här resan helt fantastisk!

Tant Elin går ingenstans utan sina korsord


Fossingarna var helt trasiga, som varje år. Myggbett och skavsår!


Utslag av myggbetten, standard



Hemmakväll med pizza, chips och "Snålvatten och Jäkelskap"



Somnade alltid på min sida av sängen, men vaknade varje morgon på Carros sida haha


Steka sig lite fläsk



Bryyyydar!



Splash



Taggade tjejor!



Rida sig liten ponny



Nattbada!



Favvochipsen mmmm


Hittade en sko och en mugg på vår balkong en morgon!


och nuuuu orkar jag inte ladda upp fler pics. Ha det! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0