Gårdagen var en sådan dag, en sådan upplevelse, som jag kommer minnas för resten av mitt liv. Helt obeskrivligt!! Så mycket folk, så braaaa stämning, och 12 timmars fest. Helt otroligt! Och David Guetta var så jääävla feeeeet!!!! Mitt i giget ställde han sig upp på djbåset och bara sträckte ut armarna, och ca15.000 pers bara skriker ut av lycka och glädje!! Fatta känslan av att vara Guetta i den stunden, king of the world. Fyfan vilket jävla tryck!!!
Den BÄSTA festupplevelsen i hela mitt liv!!

Whos' gonna save the world tonight?



Bild från stureplan.se


Bild från stureplan.se

Kommentarer
Postat av: Kimonoh

haha bruno och dom var ju också där! :p



sv: inte det landet, det andra landet som farmor och farfar har/bor i

2011-06-06 @ 14:26:46
URL: http://kimonohs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0