Söndagen spenderades med bror, frugan och pappa. Lunch på Non Solo och bara allmänt chill. Måndagen spenderades på pappas kontor, då jag jobbade 7 timmar med att sortera papper. Not så kul, but it has to be gjort! Så nu är kontoret väldigt prydligt och fint! Efter jobbet åkte jag hem till mamma, och där väntade även bror och fru!! Blev så glad!! Saknar bror så himla mycket, så blir helt lycklig så fort vi ses eller pratar på telefon!!

För ganska så exakt ett år sedan så var jag i ett trasslig förhållande. Efter ett bråk speciellt var jag riktigt nere. Låg bara på soffan och stirrade upp i taket. Brorsan såg det, åkte iväg och kom tillbaka med tre filmer och pizza och hängde med mig hela kvällen, trots att han egentligen hade andra planer. På en fredag. Jag har världens bästa bror♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0