Lördagen började jävligt ruttet, och jag var på extremt dåligt humör. Bestämde mig för att vara hemma och vara deppig, MEN så ringer världens absolut bästa Oscar och gör mig glad igen. Åkte ut till kära Tyresö, promenerade runt med Oscar, träffade Tommie som bjöd in oss på fest, mötte upp Ida och Cody och så blev det partii för oss. Massa mygg och massa droger! Not my kind of fest, men det var trevligt ändå. Det blir ju vad man gör det till, som man brukar säga. Ida startade "Beer Pong", och det blev festens höjdpunkt, tills att bordet gick sönder haha.. Men det var skoj :D Träffade min käre bror på festen också, och fick skjuts hela vägen hem till dörren sen. Miih, bra kväll!♥

Ida och henes studentpresent från mig och Carro. En Smakis,
som ett avbrott i all alkohol! Hon fick även en liten fläkt också, så att hon inte skulle smälta bort!


Kommentarer
Postat av: Ida-Maria

Ni gjorde min student snäppet bättre!! :D Love youuuuu!!!! :D<3<3<3<3

2011-06-13 @ 11:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0