Igår var en stor dag för mig och min luftrörskatarr! Tog en mycket efterlängtad dusch, åt frukt och gick på kalas!! Helt otroligt. Var dock helt utmattad när jag kom hem, och slocknade på soffan så fort jag satte mig ned. Sturken hade sin avskedsfest igår hemma hos sig, något som jag sett fram emot väldigt länge. Grillning, frågesport, femkamp och massa alkohol. Massvis med roligheter, som jag inte kunde delta fullt i buhu. Jag var bara på plats i lite mer än två timmar, sen bar det hemåt. Det var hursomhelst väldigt trevligt att återså massa söta ansikten! Sturken åker ju iväg till Australien på tisdag, så planen är att åka hem till henne på måndag och säga hejdå en sista gång på tre år ='(

 

Kim, Charly och jag i sooolen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0