Trivs verkligen på kontoret! Jag och tanterna. Vi dricker kaffe tre gånger om dagen, pratar om hästar och favoritgodis. Så mysigt!

Pappa är på semester, så jag har tagit över hans kontor. Jag är därmed TYP ekonomichef! Mjehehe


Jag förbereder inför årsredovisningen, skriver in siffror (pengar) i Excell och dubbelcheckar så att allt stämmer! Det är roligare än vad det låter, haha. Men ibland är matematiken fan helt oförståelig. Tydligt när man räknar budget så ska man avrunda vissa tal, vilket Excell gör automatisk. Kolla exemplet under lixom!! I said to myself WTF


Kommentarer
Postat av: Camilla

ååh jag är skitbra på att diskutera mitt favoritgodis, borde kanske börja jobba där.



och nu har jag den där wtf-låten på huvudet. tack elin! ^^

2011-07-28 @ 12:06:49
URL: http://kissthentell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0