Kan ha blandat ihop några dagar haha. Men som sagt är detta mer för min egen skull så att man ska komma ihåg vad vi gjort för skojsigt! =)

Lördag.
Enchilladas kväll med Nicole, Goffe och Ogge. Mys!! Sov hos Nicole.
Söndag. Träffade Denise o Petra på bussen in mot stan, lite otippat men mycket trevligt! :) Gick runt på stan, och sedan bar det hemmåt för tvätt. Sov hos D&P♥
Måndag. Åkte iväg till Nynäs för att ta vår båt 07.30. Allt gick bra, och pappa kom ned till hamnen och kramades lite också. När vi kom till Visby var det underbart väder, strålande sol! Stötte lite otippat på Olle i hamnen som skulle hämta en kompis. Han erbjöd oss skjuts i lilla clownbilen haha, fem pers plus bagage i årets minsta bil. Men det uppskattades ändå! :) Vårt hotell låg i Kneipbyn, ca 10 min med bil utanför Visby. Fick inte checka in på hotellet fören klockan 15, lite segt, men då fick vi tid till att strosa runt i Visby. Lunchade, kollade var alla nattklubbar och så låg. Åkte sedan tillbaka till hotellet, fixade oss och åt middag på Trädgården! Tog en drink på Vinäger, och sen blev det grym utgång på Kharma!

Tisdag.
Krigade upp och käkade awsome hotellfrukost, och drog sedan till Kallis. Vi hängde med Jenny och hennes kompisar, Stina och Olle joinade oss också. Vid 15.00 typ så spelade Axwell, gryyyyyym!! Har glömt vad vi gjorde efteråt, tror att vi åt middag inne i Kneippbyn. Och sen blev det Kharma igeeeen, vårat favvoställe!♥ Stannade till stängning, och sen tror jag att vi gick upp och åt vid Söderport. Kan ha blandat ihop med någon annan dag.. Sen en taxi hem!

Onsdag. Kallis och Avicii på dagen!! Träffade på Svensk och massa av hans trevliga kompisar. När jag och Stina stod i toakön kom en brud fram och frågade om vi ville ha v.i.p band haha. Helt random. Jag krigade genom folkmassan för att hämta Denise och Petra också, för tjejen ville "godkänna" dom, haha! Såklart dom blev godkända ;) Så upp i vipen for vi och hängde med brasilianare som sprutade ned oss med hur mycket skumpa som helst. Snacka om att vaska. Men kul vare! Victor hörde av sig senare på kvällen och ville att vi skulle föra, så vi åt middag på Joda och sedan till grabbarna på Fängelset. Stannade inte där så länge, utan drog till Kharma. Killarna fick inte komma in, inte vi heller egentligen men vi krigade sönder och till slut släppte klubbägaren in oss! Mats!♥ Efter Kharma blev det efterfest  hos en av våra rhodoskompis! Mycket trevligt, dock gick Denise fot sönder typ haha. Svullen som en boll! Så då åkte vi hem och sussa!

Torsdag. Krigade upp till frukosten igen, men sen gick vi tillbaka och sov lite. Inte så bra väder, så då kunde vi lika gärna sova ut lite efter två intensiva dagar på Kallis! Åkte till stan en sväng och strosade runt. Gick till en park haha. Mysigt mysigt. Sen åkte vi hem och gjorde oss iordning, åt sushi på Vinäger, för att sedan åka och föra hos killarna på Fängelset igen. Runt typ 22 började det blixtra och storma som faaaan, så då gick vi och gömde oss i deras stuga! Jag drack mig full på Captain Morgan och Bacardi och resten är historia! ;)

Fredag. Krigade upp till frukost, men denna gång vart det för mycket för mig. Sjukt bakfull/full, så jag gick upp och somnade om. Packade ihop våra prylar, checkade ut kl 12 och sedan var vi hemlösa! Lämnade våra stora väskor i hamnen, och våra små väskor hos killarna på Fängelset. Åt grymt god lunch, och sen blev det Kallis, trots att vi sa att vi inte skulle det haha. Men det gick så bra så! Såg till att inte gå upp i vipen och bli nedsprutade bara. Hade så sjukt kul! Helt övertaggade. Häng med norskisarna, våra killar och med brasilianare. Där blev det lite för mycket rosé för min del. Efter det splittrades vi, och återsågs vid en husvagn! Random! Upp till killarna igen, och så middag på Burmeister. Jag var aldeles aldeles för full, ville bara hem o sova. Körde en jävligt skön vurpa också! Sen började vi gå mot Fängelset, och så träffade jag en kär vän på gatan som jag stannade o snackade med. Resten väntade på mig, men gav upp sen för att jag var fett seg. När jag hade "pratat" klart så började jag gå mot Fängelset. Gänget var ju sådär halvglada på mig när jag kom ehehe. Men jag förstår dom helt, jag hade också varit orolig och irriterad. Jag hade lixom ingen telefon. Vi drog till båten iaf, och körde en rådäck på båten. Fett skönt! Pappa hämtade oss sen i hamnen, han sa lite senare nästa dag att vi har sett snyggare ut haha ;) 


Det kommer GARANTERAT bli Visby nästa sommar! Vi har pratat om att åka 2 veckor, så att man får se lite av ön också. Kanske åka till hästarna, åka till Tofta, kanske Fårö. Finns massor att se! LÄÄÄÄNGTAAAR :))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0