Har haft en helt underbar helg ute på landet. Myst med familj, badat och bara haft det bra. Varit förkyld och hostig sen jag kom hem från  Rhodos, men det är ju standard så tänkte inte så mycket mer på det. Det var på lördagen som något riktigt läskigt inträffade. Vi var påväg mot Stockholm, tog ett stopp inne på Bauhaus så att ena bonusbror kunde köpa färg till sin lägenhet, och helt plötsligt tog min luft bara slut. Det var som att lungorna krampade ihop, och jag trodde jag skulle svimma. Så det var bara att hoppa in i bilen och så raka vägen till Karolinska vuxenakuten. Det blev 6 timmar på Karolinska. Blodprov, kissprov, slemprov, EKG, kläm på lungor och röntgen. Slutdomen var att jag drabbats av en elakartad luftrörskatarr på gränsen till lunginflammation. Så nu blir det att sitta still och käka penicillin i en vecka. 

Har så fruktansvärt tråkigt. Rastlös!! Kan verkligen inte göra något heller, blir andfådd av att gå från sängen till soffan. Kan inte äta heller, har ingen aptit. Åh så tråkigt =(
 

Kommentarer
Postat av: A

Usch vad jobbigt. :( Hoppas du blir bättre snart, se på disney och ät glass! :)

2011-07-04 @ 14:48:24
URL: http://petits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0