Bra dag på cafét igår, inte så mycket att göra. Sista dagen faktiskt! Efter tre år känns det riktigt skönt att lämna det bakom mig och börja gå på nya stigar. Såg dock att jag var uppskriven på massa jobb i Augusti, någon har tydligen slarvat med schemat. Men men, får lösa det på måndag!

Efter jobbet var det raka vägen hem och fixa sig lite, och sen mot fest ute i Huddinge. Hockeyhunks så långt ögat kunde nå hoho. Hade en riktigt trevlig kväll! Det blev sig ett dopp i poolen också! Blev dock iputtad, det var inte så skoj. Blött hår buuhuuuu! Men vi löste våra grejer med en hårfön sen så det var luuuugnt. Festade där till typ kl3, sen drog alla vi till White Room, och sen drog jag, Jenny och några boys TILLBAKA till Huddinge haha. Har lixom 15min hem från White, ändå följde jag med på efterfest på andra sidan jordklotet haha. Jaja, hade en väldigt trevlig efterfest så det var ju bra det! Jag och Jenny fick skjuts hem imorse av värden, det var mycket snällt! 

Idag har jag bara myst med mammsen, ätit pizza o sådär. Längtar efter att få sova. Imorrn blir det jobb, och sen födelsedagsfest! Skepp o hoj!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0