Kunde varit med Denise och Petra på på Värmdö med massa hunkar och "badat, bastat och krökat" som de så fint beskrev kvällen, men NEJ. Alla vi tre ska jobba imorrn. Inte okej! Fick jag välja själv skulle jag ha velat stått hela dagen i solskenet på Kallis med brudarna och druckit rosse. Jaja. Får helt enkelt längta tills nästa sommar, och längta till imorgon! Imorgon blir det feeeezt! Det ska bli riktigt roligt känner jag!! Blir till att skynda hem från jobbet och fixa iordning sig. Det fixar sig!

Måste planera lite inför måndagen också, för då blir det också feeezt! Fast nyktert för min del, ska jobba dagen efter. Hursom! Kim, Ivar, Unni och Jesper fyller alla år i samma vända och ska ha megafekke tillsammans! Först blir det middag hos Ivar, och sedan är Skeppsbar abbonerat om jag förstått det rätt. Värsta bra måndagen! Kim ska tydligen dricka alkohol, så jag blir ensam nykterist. Spännande haha!



Vår sista dag på Kallis! ♥


Kommentarer
Postat av: Camilla

high five på hemmakväll! Jag kör som en riktig pensionär idag!

2011-07-30 @ 20:18:56
URL: http://kissthentell.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag kommer också vara nykter ;)!

2011-08-01 @ 14:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0