Hade en grym fredagkväll med massa snyggingar hemma hos B&F. Vin, räkor, aioli, baguette. Mmmmm!! Åkte sedan in till Skeppsbar med Kim, och lite senare hamnade jag helt plötsligt på Spy Bar. Kommer ihåg att jag tänkte "men, varför är jag här? Jag skulle ju hem!". Hoppade in i en taxi, kokade lite soppa (standard).

Lördagen inleddes med ett besök hos min frisörtjej i Sätra. Satte i 110 nya slingor, wiiie :))) Nu är jag fiiiiin! Lite senare så åkte jag hem till Nicole, kollade lite på fotbollsmatchen (fett bra brudar som langar VM-brons!). Sen kom Oskar och hämtade upp oss, och så åkte vi hem till Oskar som numera bor i ett radhus. Vuxenpoäng! Åt enchilladas, drack te, myste som aldrig förr. Goffe gjorde oss sällskap efter kl22, hur mysigt och trevligt som helst! En riktigt bra kväll. Orkade inte åka hem till stan, så sov hos Nicole som ändå var ensam hemma.

Söndagen inleddes med frukost i solen! Hur bra har man det inte ibland. Nu är jag hemma och ska packa och fixa lite, för IMORGON ÅKER JAG, DENISE OCH PETRA TILL GOOOOTLAAAAAND!! ♥♥



Kommentarer
Postat av: Camilla

alltså ååh vad mysigt det var, vi borde styra upp mer sånt. Det är ju så jävla simpelt egentligen. Men gör ändå liksom livet roligare.

höhöhö, eller ngt!

2011-07-25 @ 20:14:22
URL: http://kissthentell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0