Bilder från senaste två veckorna!

Kom hem från Grekland torsdag 30e.  Åkte ut till landet på fredagen. Så skönt att bara vara!




På lördagen följde jag med pappa, faster och farbror ut till Ljusterö för att släktforska lite! Riktigt roligt faktiskt. Min farfars far var en riktig hotshot ute på Ljusterö, ett välkänt namn. Visst påminner han lite om Captain Morgan??



På söndagen blev jag riktigt sjuk, så då blev det raka vägen till Karolinska. En penicillinkur på det, och nu är jag frisk och pigg igen.



Var på Sturkens avskedsfest på onsdagen. Sturk ansvarade för grillningen, haha.




Min fredagkväll spenderades hos fam Ahlfors. Myyycket trevligt!! Vi plockade blåbär och badade på dagen, och åt sedan en smaskig grillmiddag. Till efterätt blev det våfflor med grädde och blåbär MUUUUMMMSSS!! Lite senare kom Oscar förbi, och då blev det filmmys. Sov över på soffan, och så blev det ett morgondopp dagen efter. Ibland har man det bra!♥



Lite senare på lördagen så gick vi förbi radhuset och kramades med lilla kissen. Saknar henne fruktansvärt, men det glädjer mig att se att hon är tjock och glad som vanligt :-)



Efter det gick vi hem till Oscar och bakade bullar om nom nom!





Lördagkvällen spenderades med mammsi och bror hemma i Vasastan. Vi har fått en ny takterass! Jättefint, verkligen. Äta middag i solen på taket, det är vardagslyx!





Söndagen spenderades först hemma hos Oscar. Vi kollade på Sweeney Todd och åt bullar! Efter det mötte jag upp Denise, Petra och Sandra för fika och promenad runt Djurgården. Mys! Kvällen spenderades slutligen med Sturk, Kim, Malin och lite andra globenvänner. Det var Sturks sista svenska utgång, så vi åkte runt på alla våra traditionella uteställen; Medis Kök & Bar, Marions, Spitfire och Skeppsbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0