Fantastisk kväll! Middag på båten, följt av hyttkrökande med hela ligan, undantages tre styckens om skulle vara mystiska i en egen hytt. Manlove, eller nått. Vi skulle ju bara föra men det slutade med att vi var i hytten hela kvällen i princip. Vi hade hursom sjuuuukt bra stämning och allt var bara jättebra. Kärlek kärlek kärlek!!♥


En kul grej var att när jag vaknade idag runt 12 så trodde jag att Saga låg brevid mig i hytten. Dom andra var mystiskt borta. Då blev jag lite nojig och undrade var Kim, Amanda och Sturk var någonstans, dels ifall något hänt och dels för att jag vill ju vara med dom. Så jag börjar ropa på Saga att hon ska vakna. "Saagaaa Saaaga vaaknaa". Sen knackar det på hyttdörren och Saga öppnar, och in kommer Amanda som hade efterfest med Jönköpingbor. Saga går och lägger sig i sängen igen. Helt plötsligt börjar Sturk prata med mig, och jag blir jättechockad för hon är ju inte i hytten! Men så tittar jag och då ligger Sturk i sängen. Jag tänkte att hon måste ha kommit in samtidigt som Amanda in i hytten. Men då var ju bara frågan var är Saga? För hon låg ju också i sängen innan? Så jag börjar leta i hytten efter Saga hahahha..  Hittar henne inte, och då kommer jag på att Saga måste ju ha gått när Amanda kom. Sturken fattar ju ingenting, tyckte nog att jag var rätt dum i huvudet. Hon förklarar att hon sovit i hytten hela natten, inser att jag är ju helt lost och så asgarvade vi åt det där i typ en halvtimma haha. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0