Idag har myst med Nisen hela dagen! Traska runt på stan, chailatte, chilla lite hemma hos mig. MYS♥ Jut nu väntar jag bara på att pappa ska ringa, och så ska vi gå och äte sushi. Efter det blir det en kvällsfika med Sara. Huuuur bra torsdag som helst!


Jag var på bio igår med Carro, Ida och Oscar. Vi såg Easy A, och jag tänkte ba tipsa om den om man vill se en enkel lättsam komedi. Kul film! Blir lite sugen på att leta reda på boken som filmen cirkulerar kring, men hittar inte nånstans vad den heter... hmmm

Kul scen från filmen
 

Kommentarer
Postat av: Kim

ugh, worst song EVER

2011-01-14 @ 00:04:37
URL: http://eclecticwords.blogg.se/
Postat av: Sara

den filmen är fan awesome, låten med ;) tack för ikväll stumpis!

2011-01-14 @ 00:18:16
URL: http://svisch.blogg.se/
Postat av: Camilla

i got a i got a i got a pocket, got a pocket full of sunshiine

2011-01-14 @ 14:46:30
Postat av: Camilla

sv: de behöver inte mig där jag har varit längre... :(

2011-01-14 @ 14:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0