Dagen började tidigt med att jag och pappsen skulle hjälpa Grillskas bageri med en leverans till cafét i Sumpan. Grillska har renoverats i en vecka, och bageriet har varit stängd. Därmed har Sumpan inte fått leveranser, så när jag stängde cafét i fredags så hade vi typ 1 moccaruta och 2 Sara Bernard i kylmontern. Riktigt illa. Nu så är allt i sin ordninge igen! Montern är fullproppad med hallongrottor, toscakakor, chokladbollar, mummor, morotstårta, chokladtårta, nötkolapaj osv! Kalas! 

Efter leveransen strosade vi runt lite i Sumpan. Så mysigt och lugnt där, som en liten egen stad. Pappa shoppade loss på en rock och några skjortor, och jag fick ett jättesött silverarmband från Snö. Vi shoppade även lite inne i stan, och tog en lunch på Non Solo som jag älskar. Speciellt deras ena servitör, skitsnygg!

Just nu väntar jag på att mamma ska komma hem. Blir nån smarrig middag och så lite mys med honungsmelon på det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0