Ibland uppskattar jag verkligen mitt jobb. Det är inget drömjobb, absolut inget jag ser mig göra när jag är typ 23år, men något som är helt rätt just nu. Enkla arbetsuppgifter, massvis med sköna kollegor. Det är faktiskt lite familjekänsla! Och som Kim sa igår(typ såhär): "Det är bara på globen man slutar jobba klockan 23 och går ut med sina arbetskamrater och dricker öl". Lite kärlek på det♥

Vi satt på Skeppsbar till 03, och sen rullade jag och Sturk hem med super-snabba-express-bussen hem till mig. Vaknade en gång i natten av att våra huvuden krockade, haha. Mys.


Kommentarer
Postat av: Kim

"på en tisdag" :)

2011-01-12 @ 16:33:21
URL: http://eclecticwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0