Hade ett asbra nyår! Full like a caserole! Först middag hos Baben och sen fest hos Jimmy Johansson i Älta. Och skjuts hem av Jocke fick vi, underbaring!♥ Sen stekte vi köttbullar mitt i natten, och brandlarmet gick. Hehe! Hade en riktigt bra dagen-efter också! Vaknade ganska tidigt av Denise och Petras onda granne som körde min sin jävla snöslunga kl 10 på morgonen. Onda människa! Gick upp och chillade lite, sen vaknade twinsen och vi kollade på Land Of The Lost, väääärldens bästa film alla kategorier!! Pizza och vitlökssås på det plus Love Actually, och sen mådde vi som människor igen!

Igår jobbade jag på Disney On Ice; 9 timmar med massa skrikande ungar. Lovley. Hade 1kr minus, det var skönt. Under dagen träffade jag Craas och Lager där som sålde is med smak för 80kr (skjut dyrt!), det var trevligt iaf! :) ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0