Har haft två lunchdejter med Petra i veckan. Pannkakor i onsdags och blodpudding i fredags haha! Nu åker hon, Denise och Sandra till gbg imorrn på bartenderkurs, kommer sakna dom lite! Men jag ska på besök den 17e till 20e så det är inte så lång tid kvar. Ska bli sjukt kul, älskar Göteborg!

Min dator fick virus i tisdags. Jättekonstigt! Startade den som vanligt, och då såg den ut som på bilden. Heltokigt. Men pappa påstår att hans datanisse på jobbet fixat det nu, skönt!

Igår bakade jag och Kim paj. Eller alltså Kim gjorde den, men jag hällde i mjölet! Delaktig åtminstone! Sen blev det tjejmiddag hos Filippa, följt av utgång. Harrys. Blir jämt blöt där. Nedspilld av öl. Träffade på ett gammalt ragg också, rätt oväntat. Hängde mest med Elle, och båda vi var lite bittra för att vi ville stanna hela natten och ha kul men tankar om jobb fanns i skallen hela tiden. Blä. Båda vi var väldigt trötta i cafét idag, löningslördag. Haha, inte så smart. Men dreamtem klarar allt!♥

Ikväll har jag myskväll med mammsen. Ha en bra kväll, för det ska jag! Toodeloo!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0