Riktigt skön jobbdag igår. Endast ca 3000 pers i publiken, så inte alls speciellt stressigt och inte så långa köer. Heja heja! Jag och Sturk åkte hem till Kim efter jobbet och mööös. Första skräckfilmen vi såg, Babysitter Wanted var bara långsam och inte jättejätteläskig. Storyn kunde varit bra, men det blev bara konstigt. Den andra filmen däremot, senaste Freddy Krueger rullen var läskigare! Synd bara att jag somnade lite till och från heheheh. Kim puttade på mig då och då så jag hängde väl med någorlunda iaf xD

En annan lite kul sak är att jag äntligen har hittat en jämlike när det gäller att vara jobbig i sömnen! Jag kan snarka ganska bra, annars fnissar, skrattar, mumlar eller pratar jag. Men Sturken tar nog priset, för hon smaskar i sömnen! Smask smask smask. Skitrolig grej egentligen! :D Undrar verkligen vad hon drömmer om haha!

♥Frasse min bästa vän (ibland)♥


Mihihih han är så söööt!!!!!


Kommentarer
Postat av: Leanderalba

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2011-07-25 @ 15:09:51
URL: http://leanderalba.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0