Sitter och skriver min allra allra allra sista hemtenta i Pedagogik. SKÖNT! Har varit en jätterolig kurs, men lätt är det inte. Filosofer och pedagoger hit och dit, massa knepiga termer. Men nu är det snart över, och då får jag 30hp i bagaget! Kul, kommer se fint ut i CV:et!

Klippte av 10cm igår på barret också, syns kanske inte så jättemycket? Jag är iaf jättenöjd, håret känns mycket lättare. Nu ska jag fortsätta plugga och kolla på "Kim Novak badade aldrig i Genesarts Sjö", en av mina favoritfilmer och böcker.

Livet ska vara som för en fjäril
en sommardag




Kommentarer
Postat av: Ida-Maria

Minns att du tjatade om den i högstadiet! ^^ ses ikväll! :D <3

2011-01-12 @ 07:23:32
URL: http://idasfuture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0