Jobbat i cafét idag. Rätt mycket att göra, men jag är bra på att ha många bollar i luften så det gick så bra så! Fick med mig våran Holländska Chokladtryffeltårta, yum yum yum! Att morsan dessutom tajmade med en av mina favoriträtter i hela världe, grillad kyckling med potatisallad och grönsallad (enkelt men såååå gott) gjorde den här fredagen perfekt. Efter middagen kollade vi på Let's Dance, woop woop!! Heja Frank, sjukt skön snubbe! Okej nu har jag skrivit ett helt inlägg om mat, kul tjej. Jaja! Imorgon ska bli så fruktansvärt bra!! Hem till mina älskade twins och fira dom hela dagen!! Längtar tills imorgon!!♥


Kommentarer
Postat av: Camilla

chokladtryffeltårta lät helt underbart..!!

2011-01-23 @ 14:16:17
URL: http://kissthentell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0