Jag åkte till jobbet runt 15.30 igår, och jag kom hem aldeles nyss. Jobbade till kanske 21 igår, sen blev det aw följt av efterfest hos Oscar♥ Vi drack vin tills klockan närmade sig 07.00 och sen sov vi. Vaknade vid 14, åt pizzafrukost runt 16. Fått höra att detta är en osund livsstil, men det struntar jag verkligen i. Just nu har jag chansen till att njuta av sånt jag tycker om, i detta fall vänner alkohol och sena nätter, och jag tänker inte
vara en moralkärring som går hem kl22 "bara för att".

Moralkärring kan man va sen. Senare. Inte nu. Nu lever jag. Hej hopp! 

Oscar har ju inte överdrivet mycket sovplatser
så J offrade sig heroiskt till att sova mitt på golvet, söte pojk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0