Idag måste jag fixa julklapp till bror samt en julklapp som vi lottar med släkten. Att lotta julklappar är en nyinförd tradition, nu när alla vi kidz börjar bli stora och vi är ganska många. Jag längtar så fruktansvärt mycket tills imorgon!! Köttbullar! Jansons! Sill! Julskinka med lite senap på en knäckemacka! LAXPATÉ!!! Åååh jag ska äta så mycket maaaat! Det ska bli så mysigt att hänga med släkten♥

Nu måste jag ge mig ut på stan, känner mig sjukt stressad med tanke på att jag inte slagit in alla presenter än. Inte valt kläder än heller. Hoppla hoppla.

Sjukt stressad över min hemtenta också. Det är alltså krav på att skriva MINST 3000 ord. Det är ca 9-10 sidor, om intranät. Spyr lite av tristess.



Bjussar på en av mina favvolåtar med Hall & Oates.

Kommentarer
Postat av: Kimonoh

1. Stoffes nya musche till höger



2. Mamma tvingar mig att hjälpa till att städa huset idag. Jag hade tre saker att göra; 1. Titta på Fråga Olle, 2. Städa mitt rum 3. Slå in julklappar...



är nu lika stressad som hon/dig :(

2011-12-23 @ 16:01:23
URL: http://kimonohs.blogg.se/
Postat av: Kimonoh

nej, vi ska vara hos j&c! och nu gör hon tacos också, som hon vet att jag hatar, för att hon inte orkar göra något annat!



ALTSÅ JAG DÖR! TACOS ÄR SÅ ÄCKLIGTTTTTTTTT

2011-12-23 @ 19:46:32
URL: http://kimonohs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0